duminică, 29 martie 2009

Vizza - A lui, a ei, a ta





6 comentarii:

Paul spunea...

Trebuie sa recunosc valoarea cantului, si de ce nu, o reascult cu mare placere, da, cu mare placere, am zis bine!

Anonim spunea...

Te reprezinta piesa asta :-))

eduard

Anonim spunea...

SUNT OAMENI CARE TE MOLIPSESC CU FRUMUSETEA LOR INTERIOARA.
ELEGANT 1

C.D. spunea...

Ascult piesa si privesc imaginea de jos, jos :-)
Elen, combinatie perfecta :-)).
Gandurile ma duc intr-un loc frumos, abia astept :-)
Te pup dulce.

elena.n spunea...

@ Paul - o reascult si eu cu multa placere :-) / mai nou ... o cant si eu :-) , atat de mult imi place.
@ Edy - daca tu spui :-)
@ Anonim - daca la aceasta concluzie ai ajuns dupa ascultarea piesei, te rog indrazneaste si fa o vizita la ... Un OM intre oameni :-) http://laviniastefan.blogspot.com/
are sa-ti placa :-))
@ C.D. - astept si eu :-) ... o sa ne fie bine :-) ... sunt sigura. nu uita ca avem teluri :-))
te pup tare, tare :-)

Anonim spunea...

Un zambet are putere de a indrepta totul si de a umple totul de lumina.
O piesa te poate incarca cu multa energie pozitiva.
Frumoasa - piesa.
Frumoase - ganduri soptite.
Frumoasa - tu.
Frumoasa - muzica.
Frumoase - imagini.